purple mood

همینطوری نوشت

purple mood

همینطوری نوشت

عمو

دیروز عمومو بعد مدتهااااااا دیدم

اول که سلام علیک کردم منو نشناخت :(

بعد یه کم با شَک نگام کرد و گفت تو فلانی نیستی؟؟؟

هوووووف:)))))

Photographer

حدود یه سال پیش تو اینستاگرام یه پیجی دیدم از یه عکاسی که فکر میکنم تازه شروع به کار کرده بود و تو پیجش  از روند عروسی یه زوجی که براشون عکاسی میکرد پست میذاشت...ینی تمام مراحل قبل عروسی...عروسی و حتی بعد عروسی..

ینی یه جورایی هرجا که میرفتن این زوج این عکاس هم باهاشون بود ... 

من حالا پیج این عکاس رو گم کردم!!! 

در شرف عروسی نیستم ولی اگه خواستم یه روزی ازدواج کنم حتما دلم کارای این عکاس به خصوص رو میخواد!

اگر کسی از شما میشناسه این عکاس رو(که احتمالا خانوم هم بوده) و آدرس اینستاگرامشو داره برام بذاره....دوست دارم کاراشو دنبال کنم

بعد مدتها

از وقنی که برگشتم خونه نتونستم به اینجا سر بزنم و چیزی بنویسم! با لپ تاپ دسترسی به اینترنت نداشتم و با موبایل هم پست گذاشتن سخت بود


به احتمال99.99 درصد دوترم بعد رو دانشگاه نمیرم!!

قراره خونه بمونم و درس بخونم :) برای کنکور! اینبار فرقش با سالای دیگه اینه که تنها نیستم و برادر کوچیکترمم کنکوریه!!!

حس خوبی دارم به تصمیمی که گرفتم... همه ی سعیمو میکنم که بالاخره به اونچیزی که میخوام و اون چیزی که حقمه برسم!!!


تا چندماه آینده هم وبلاگ نویسی تعطیل!! نیومده میرم ...ولی برمیگردم