purple mood

همینطوری نوشت

purple mood

همینطوری نوشت

خب خب

از اونجایی که دسترسی به تلگرام برام راحت تره و من وقت زیادی برای مجازی نمیخوام بذارم و از اونجایی که یه وقتایی "پُستم میاد" و نمیدونم باید کجا بذارمش...یه چنل درست کردم

Telegram.me/thisismenowblogsky


هنوز وبلاگ نویسی تو برنامم هست ولی یه هشت نه ماهه دیگه به طور جدی :)

لعنت!

دوره ی وبلاگ خونی منم با تعطیل شدن وبلاگ موردعلاقم به پایان رسید 

فاااااااکککککککککککک !!! به همین غلظت:) 

اونایی که خواننده هاشونو میذارن و میران به خدااا مسلمون نیستن:))) من اگه یه روزی بچه دار بشم بهش وصیت میکنم که وبلاگ نویسی بکن ولی وبلاگ خونی نه!(حالا مگه اونموقعم کسی وبلاگ مینویسه!!!) وابسته میشی به نویسنده ها و نوشته هاشون...و چون هیییچکس به طور دائمی وبلاگ نویسی نمیکنه !اونا یه روزی بالاخره میذارن و میرن  و دلتو میشکونن :)))) چقدر دیر خودم فهمیدم اینو! چرا کسی نبود اینا رو به خودم بگه :| اه!!!!!