purple mood

همینطوری نوشت

purple mood

همینطوری نوشت

first kiss-بوسه ی اول

میشه خواهش کنم تجربه ی اولین بوسه ی عمرتون و حسی که برای اولین بار داشتین رو برام بنویسید؟؟؟  نظرا تایید نمیشه...

آدرس وبتون رو هم برام بذارید... مرسی

دلتنگی خر است....

وقتایی مثه امروز که از پیشش میام چندساعت اول گرمم حالیم نیست ولی بعدا دهنم سرویسه!! ادبیات جالبی نیست!! ولی به معنای واقعی کلمه دهنم سرویسه و دلم میخواد گریه کنم بسکه دلتنگش میشم..... کاش میتونستم هروقت که میخوام ببینمش.....



بدشانسی محض

دیشب تا صبح برای امتحان میکروب بیدار بودم! حتی پنج دقیقه هم چشامو نبستم!

نتیجه ش شد اینکه بعد از ایییینهمه مدت برای اولین بار گوشیمو جا گذاشتم! اونم کجا؟؟ تو سرویس خوابگاه!! اونم چه سرویسی؟؟ سرویسی که زندان اوین هم کار میکنه و مسافراش زندانی هایی هستن که باید دادگاهی بشن!!! 

ضددد حال ترین اتفاق ممکن بود! حی امتحانمم بخاطرش بد دادم!!!

صبح  که به مسوول سرویسا اطلاع دادم گفت به راننده زنگ زده گوشیش خاموش بوده!! گفته رفته ا.و.ین و اونجا که میرن گوشیشون باید خاموش باشه و بعدشم زندانی ها رو سوار میکنه!!!! ینی من مرررردممم :| 

خب گوشیم اصصصلا اصصصصلا اصصصلا برام مهم نیست!!!! مهم رمیه که تو گوشیمه!!! که پرررر از عکسای فوووووق العاده شخصیه!!! 

کلی پیگیری کردم ... گوشی شنبه صبح به دستم میرسه -_- ولی نگرانیم همچنان به قوت سرجاش باقیه....

بازم خونه!

•من تو خونمون احساس غریبگی میکنم! و دلم بی نهایت خوابگاهو میخواد! چه وضعشه؟! :|


••احساس میکنم زندگی خوابگاهی باعث شده بیشششترررررر از قبل به نظافت و تمیزی اهمیت بدم!!! بسکه هرروز سوییت و آشپزخونه سرویس بهداشتی وحموم تمیززز شده من کوووچکترین شلختگی و نامرتبی رو نمیییتونم تحمل کنم و کلافه میشم:|


•••یکی از خزترین جمله هایی که شنیدم اینه که فلان شبکه ی اجتماعی خز شده و فلان آهنگو خز کردیم دیگه!!!!

خب من نمیفهمم وقتی هنوز میلیارد نفر آدم  از همه جای دنیا دارن از یه شبکه استفاده  میکنن و از لحاظ امکانات هنوز هیچ شبکه ای به پاش نمیرسه چطوووور خز میشه؟ یا مثلا یه آهنگ که یه اثر هنر به حساب میاد چرا باید خز بشه؟مگه هنر هم قابلیت خز شدن داره؟!!!!!!!!! :|




یک روز مونده ب تولد بیست و چند سالگیم

♥دوستام امروز تو دانشکده سوپرایزم کردن و برام کیک خریدن :)

البته که من نامناسب ترین فرد برای سوپرایزای این مدلیم! چون اصصصلا همراهی نمیکنم :)))) و با هزاااار ترررفند باید منو به نقطه ی مورد نظر بکشونن!:)))

و دیگه اینکه از سوپرایزای این مدلی خوشم نمیاد! که بعدش بهم بگن شمعا رو فوت کن و اینا :))) من آدم خیلی خشک و بی ذوقیم فک کنم:))))))))) ولی خودمو خییییلی براشون ذوق زده نشون دادم! چون واااقعا خوشحالم کردن و کارشون برام بی نهایت ارزش داشت ♥♥♥♥


••و اما امتحان امروز....اصلا شبیه اون چیزی که فکر میکردیم نبود! و من رسما هیچی بلد نبودم! نمیدونم پاس بشم یا نه:))) تقققریبا برگه رو خالی دادم اومدم :))))


•••تو دانشکده در هرحال بالا رفتن از نرده های آهنی روی دیوار بودم :)))) جهت شیطنت کاری! که یکی از اساتید منو دیدم! منم به سرعت از محل متواری شدم! اومدم دنبالم و گفت اگه از این نرده ها تونستی بری بالا یه جایزه پیش من داری:))))) و رفت

و منم بعدش با افتخار تا آخر نرده ها رفتم بالا و از دوستمم خواستم ازم عکس بگیره :))) دفعه ی بعد که استادو دیدم بهش نشون میدم :))))



♥کادوی تولدمو بهم نشون داد و قراره به زودی که همو دیدیدم بهم بده ♥


••••دلم بهونه های بزززززررررگ میگیره ......