purple mood

همینطوری نوشت

purple mood

همینطوری نوشت

خو چرا نه؟؟؟

دوست دارم اگه ازدواج کردم علاوه بر اتاق دونفره ای که با همسرم شریک میشم یه اتاق جداگانه و خصوصی هم داشته باشم! یه حریم خصوصی داشته باشم که اونجا فقط برای خودم باشم! اوقات یه نفره با خودم داشته باشم! کتاب بخونم فیلم ببینم مجردی طور زندگی کنم! 

بده؟امکان پذیره اصن؟

نظرات 2 + ارسال نظر
ساناز شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 10:44

سلام
اره میشه منم دارم الان
البته چون کلا دوتا اتاق بیشتر نداریم و فعلا بچه هم نداریم همون اتاق دوم را نصف نصف شریک شدیم اسمش اتاق مجردی و خلوت هست هروقت نیاز به خلوت بشه میریم اونجا
والبته که قانون داریم تو اتاق خواب بحث نکنیم و از این چیزا دیگه

وااای چقدررر عالی!!!!

پرسه پنج‌شنبه 28 بهمن 1395 ساعت 22:54 http://galexii.blogfa.com

:))) خعلی خوبهههههه

خوبه یه موافق پیدا شد ^_^ خیلیم بیراه نمیگم پس:)))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.