purple mood

همینطوری نوشت

purple mood

همینطوری نوشت

دوستانی بهتر از آب روان

دوستایی دارم که اگه ماه ها از هم خبر نداشته باشیم صمیمیت رابطمون کم نمیشه! خیلی خوبه که خیال آدم از رابطه هاش راحت باشه :)

بعد از چند ماه الان داشتم با یکیشون چت میکردم و الان پرم از حسای خوب :)

نوشته هایی که نباید خوانده شوند-برای خودم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

"!!!!!!!sorry ! I couldnt hear you over the title voice screaming in my head ...."BULLSHIT

خب هدف من بوده که تو رشته ی پزشکی قبول شم و ادامه تحصیل بدم!!خیلی تلاش کردم و نشد!!! حالا دارم یه رشته ای رو تو دانشگاه میخونم که اطرافیانم اطلاعات خیییلی خیلییی کمی دربارش دارن!!! و همین باعث میشه به خودشون اجازه بدن که چرت و پرت بگن! 

بابا حالیتون بشه!!! فهم و شعوووور داشته باشین !!! کسی که نتونسته به هدفش برسه به اندازه ی کافی خودش پیش خودش غصه خورده به اندازه ی کافی دچار حسرت میشه گاهی!چرت و پرت گفتنای شما باعث میشه اون آدم نسبت به راهی که الان انتخاب کرده سرد بشه!! حمایت کردن  کاریه که اکثر آدمای دور و برم بلد نیستن!!


friends

تا اواسط فصل 3 این سریال رو دیدم...تصمیم گرفتم از اینجا به بعدشو نبینم!!

خب گفته بودم که من از اون مدل آدماییم که وسط دیدن یه سریالی طاقت نمیارن و قسمت آخرشو میبینن که بدونن تهش چی میشه ,یا از اون مدل آدما که وسط خوندن یه رمان آخرشو میخونن!!! منم دیشب طاقت نیاوردم و تو نت خلاصه ای از قسمت آخرشو و اینکه در طول سریال چه اتفاقایی میفته رو خوندم!!

نمیتونم با این همه فراز و فرود  کنار بیام :| نمیخوام با احساساتم بازی بشه خو 

و از همه مهم تر! نمیخوام پیر شدن این آدمای دوست داشتنی و لعنتی رو ببینم :( 

عکساشون رو دیشب تو نت سرچ کردم!!!! کاش اینکارو نمیکردم تا همیشه تصویر جوونی هاشون تو ذهنم میموند!! خدایا باورم نمیشه که اینا چققققد پیر شدن :((


خونه 4

-این آدمایی که وارد کارای نت وورک مارکتینگ شدند دور و برتون دارین؟؟؟! they make me siiick! فقط کافیه بگی "به به چه هوای خوبی!" شروع میکنن به داستان بافتن که "شرکت ما" یه کپسول هوا داره که اکسیژن بیشتر و رایحه بهار نارنج داره که اصصصله اصله!اگه بخوای همینو از شرکتای دیگه بخری باید فلانقدر بیشتر پولشو بدی!این هوایی که تو الان داری نفس میکشی پر از آلودگی شیمیایی و عوامل بیماری زاست و سرطان زائه :| و همینطور تا فردااا هی برات داستان بافی میکنن و میخوان به زور محصولاتشون رو تو پاچه ت فرو کنن !:|  اعضاشم یه توهم عجیبی راجع به پولدار شدن میزنن!! اگه همچین آدمایی تو اطرافیانتون ندارین خیلیییی خوشبختین


-سریال فرندز رو خیلی دوست دارم ولی احساس میکنم داره یه عقاید خاصی رو به ببیننده القا میکنه! !!  

مثال میزنم:رابطه ی چندلر و جنیس ,وقتی هنوز جنیس از شوهرش جدا نشده بود! یه جایی فیبز به چندلر میگه که باهاش برو سر قرار شاید اون نیمه ی گمشدت باشه شاید دیگه نتونی کسیو مثه اون دوست داشته باشی و فلان!! در صورتی که "اخلاقیات" میگه فیبز اینجا باید میگفت : جنیس هنوز متاهله!درسته با شوهرش مشکل داره ولی این دلیل نمیشه تو بخوای باهاش وارد رابطه بشی!

-یا مثلا درست کردن لیستی از 5 تا سلبرتی که دوست دارن باهاش بخوابن- حتی اگه تو رابطه بودن!

-یا مثلا!همجنسگرایی رو میخواد یه چیز خیلی نرمالی جلوه بده و خیلی سعی میکنه که عادی جلوش بده... من اصلا با همجنسگرایی مشکلی ندارم  ولی اگه یکی با یه همچین سیاستی بخواد این عقیده رو به من "القا" کنه من گارد میگیرم! !!! قضیه اینه!

-یا مثلا...روابط متعدد رو میخواد  عادی و نرمال جلوه بده و تو فیلم اگه یکی اینطور نباشه یه چیز غیرعادیه! :| من اصصصلا این مدل آدمها رو قضاوت نمیکنم!نمیگم که باهاشون مشکل دارم یا فلان! ولی اگه یکی اینطور نباشه غیرعادیه؟؟؟؟

-و دیگه اینکه ...هوووم...به نظرم تو رابطه هاشون یه کم بی غیرتن



-بعضی پدر و مادرا رو میبینم که اینقدر غرق تو پول درآوردنن که حتی روزا و شبای مونده به عید و خود عید رو هم به شدت مشغول کارشونن!و بچه هاشون هیچوقت عید درست و حسابی  ندارن!مثه اینکه یادشون رفته که دارن کار میکنن و پول در میارن که عید داشته باشن..تفریح داشته باشن...اوقات خوب رقم بزنن برای بچه هاشون!!!!!!!!!!!!!!