purple mood

همینطوری نوشت

purple mood

همینطوری نوشت

میام مینویسم و اینجا رو اونطوری که میخوام درستش میکنم:( تابستون میام:( درس دارم الان ...زیاااادم درس دارم زیاااااد زیااااااد:\

به سودای تو مشغولم ز غوغای جهان غافل

یه حس جدید و عجیبی پیدا کردم :))))) به دست خطش که نگاه میکنم کلییی  دلم قیلی ویلی میره-_-تا حالا اینطوری عاشق "دست خط" کسی نشده بودم :|

 خو عشقم ینی همین....هوم؟؟؟ که عاشق هرچیزی باشی که بهش مربوط میشه!

همینقد لوووووووس:دی 

امان از دست پسرا....

داداش کوچیکه...که هنوز دبیرستانیه...سیگار میکشیده...برای چه مدتش رو نمیدونم!!! ولی بابا امشب فهمیده و خییییلللللیییییی ناراحت شده ؛خیلی!! بعد از رو ناراحتی یه حرفایی زده که حتی من که این وسط کاره ای نبودم از تمام کارهای خلاف کرده و نکرده ام عذاب وجدان دارم :| فاک :| واقعا حس مزخرفی دارم الان -_-

در اسرع وقت باید همه ی مدارک جرمم رو نابود کنم-_- بابا دیگه تحمل جرمای منو نداره:دی 

گفتم اینجا که موهامو کوتاه کوتاه کردم؟؟؟