purple mood

همینطوری نوشت

purple mood

همینطوری نوشت

خیلی جالبه که بعد دوترم معاشرت کردن با یه آدم اونم به طور نزدیک ! و یه طورایی زندگی کردن با اون تازه شناختمش!!!

فکر میکردم دوستای صمیمی هستیم!! ولی حالا که فکر میکنم میبینم اون آدم مزخرفتر از اونیه که بخواد بیشتر از یه هم کلاسی باشه!!(اینا رو بدون اینکه دعوا و درگیری بینمون باشه فهمیدم)

چشاتونو تو دوستیهاتون باز کنین!! وقتی میبینین یه دوستی تو بزنگاها و جاهایی که باید باشه و نیست بِکَنین ازش ! اون دوست بیشتر از یه آدم معمولی برای شما نیست!!


آخ دهنم آب افتاد دلم به تاپ تاپ افتاد :)))

چه چیزی سخسی تر از گردن یار که یه روز از شیو کردنش میگذره ؟!


مسمومیت خر است

صبح با درد شدید شکم از خواب پا شدم!!! اونقدر شدید که فشارم میفتاد و راه نمیتونستم برم!! تب و لرز داشتم و یه سری علائم دیگه!!!

هم اتاقیام خواب بودن خودم تنهایی رفتم بیمارستان!

به امتحان نرسیدم ! و بچه ها هم تا منو ندیدن فکر میکردن برای پیچوندن امتحانه که رفتم بیمارستان که برای حذف درس گواهی پزشکی بیارم :|

اینکه تو دین اسلام اینقدر به عیادت مریض سفارش شده رو حالا درک میکنم!!! آدم وقتی مریضه خییلییی به ساپورت روحی نیاز داره!!! خیلی حس خوبیه که دوستات با آبمیوه بیان اتاقت و کلی دلداریت بدن! ^_^ 

دیشبم تاااا امروز ساعت حدودا6 بعدازظهر خواب بودم! ینی چیزی حدود حداقل 18 ساعت !!! سه تا از دوستامم تو فواصل زمانی متفاوت اومدن بیدارم کردن ! :)) ترسیدن که نکنه چیزیم شده باشه !!!:)))

بعد دو روز که نتونستم لب به چیزی بزنم امروز که حالم بهتر شد  رفتم خرید  و الانم خودمو بسته م به چیزای مقوی ^_^ (بله من نمیتونم حتی تو این شرایط از کسی کمک بخوام و انتظار داشته باشم! چون به نظرم یه مدل ناز کردنه :|  )

+فیلم  the pride and prejudice ..... اگه ندیدین حتما ببینین!! یه عاشقانه ی خیلی درست و حسابی!!! 


•اینروزا خیلییی برنامه ی خوابم به هم ریخته!!! تا خود صبح بیدارم و از اونور بعدازظهر بیدار میشم!!! :|


•چرا برای چندتا امتحان آخر اصلا حس درس خوندن نمیاد؟؟؟؟ :/

آیم کریزی ان آی نو ایت!

از آهنگ پیشواز یکی از دوستام خوشم اومده!! حالا آهنگشم از اون مدل آهنگاییه که من در حالت معمول اصصصصلا نمیپسندم و سلیقه م یه چیز دیگه ست!!! گشتم تو نت دنبالش و پیدااااش نمییییکنممم!!!! هرطوووری سرچ میکنم پیدا نمیشه!!! و الان بیشتر از اونی که خود آهنگ لعنتی برام مهم باشه پیدا کردنش برام مهم شده !!!

رسما دارم دیوونه میشم دیگه :))))