purple mood

همینطوری نوشت

purple mood

همینطوری نوشت

جیییییغ

الان وبلاگمو باز کردم دیدم چقد رنگش رو مخهههه:|

با موبایل میام و نمیتونم بگردم دنبال یه قالب جدید! 

شرمنده ی چشاتون واقعا!

درستش میکنم یه روزی:))

Sorry

دیدین ما آدما چقدر راحت بلدیم بقیه رو قضاوت کنیم و عیب و ایراداشونو بشماریم و بهشون برچسب بزنیم ولی نوبت خودمون که میشه اونطور که باید نقص هامون رو نمیبینیم؟!!

من به یه کشف جالبی رسیدم!

مشغول انجام یه کاری بودم که حال کردم از خودم فیلم بگیرم! 

بعدا که داشتم فیلمو نگاه میکردم، به حرکات خودم به حالات چهره ام ،مدل حرف زدنم ،به همه ی جزییاتم دقت کردم! نتیجه ی اینکار خیلی عجیب و شوکه کننده بود برام!!!! یهویی خودم توی فیلم برام شد یه آدم دیگه !!!و شروع کردم به قضاوت کردن خودم!!!!!!!!

راستش به عنوان یه نفر دومی که خودمو تماشا میکردم اصصصلا از خودم خوشم نیومد!!!!

نتیجه این شد که برای همه ی کارها و تصمیم های بدم ،برای همه ی کم کاری هایی که داشتم، برای همه ی بدی هایی که در حق خودم کردم از خودم بدم اومد!!!

و حالا سعی دارم که خودمو اصلاح کنم :) که وقتی بازم  از خودم فیلم گرفتم و تماشا کردم به خودم مغرور بشم!



@thisismenowblogsky

حرص میخورم وقتی فازهای مزخرف دوره ی نوجونیِِ نوجوونای دور و برمو میبینم! 

حرص میخورم وقتی میبینم برادر 17 سالم سیگاری شده و ازش میپرسم چراااا؟؟؟ جوابی نداره بده!

حرص میخورم وقتی اون دختر بخاطر جو عکاس بودن تو اینستاگرام میخواد عکاسی بخونه تو شهر و استانی که آینده ی شغلی نداره ! و صرفا بخاطر اینکه فکر میکنه خیلی کول و خاصه اگه عکاس باشه! 

کی اینا عاقل میشن پس