purple mood

همینطوری نوشت

purple mood

همینطوری نوشت

بی خوابی نوشت

_تا همین چند دقیقه ی پیش داشتیم حرف میزدیم ,سر یه مساله ای خیلییی غیرتی شد:/ ما نیز قهر نمودیم , و شب بخیر گویان صحنه را ترک نمودیم دلمان نیز منت کشی میخواهدخیلی هم پررو تشریف داریــــــــــــــــــــم 

_آدمای خنگ به شدت عصبانیم میکنن :/ مثلا همین امروز که رفتیم بانک, دوستم خیلی خنگ بازی درمیاورد,یه آقای ظاهرا بی سوادی از دوستم خواسته بود که فیش بانکیش رو پرکنه . دوست نه چندان باهوش اینجابم سر مبلغ نوشتن  کلی حرصم داد,ده اخه دانشجوی مملکت بلد نباشه یک میلیونُ هفتصد و چهل هزار تومن و به ریال بنویسه و بخونه که باید بره شووووهر کنه  منم اینجور موقعها به سختییی میتونم خودمو کنترل کنم و عصبانیتمو نشون ندم:/ 

_فردا پنج شنبه س و بیکارم یوهووو...دلم میخواد یه کاردستی کاربردی درست کنم ,ولی فعلا ایده ای ندارم:؟ اگه چیزی درست کردم حتما عکسشو میذارم اینجا

_عی بابا قهرای این مدلیُ دوست ندارم :( بیا بوگو ببخشید زیادی غیرتی شدم و عی صوبتا 

_زندگی خوابگاهیُ دووووس دارمممم,اینکه فقط خودتی وخودت,کسی نیست بهت گیر بده مثلا

_دوران مدرسه از درس انشا خوشم نمیومده چون نوشتنُ بلد نبودم!ولی الان حس میکنم دوسش دارم و میخوام یادش بگیرم حتما:) میخوام یه وبلاگ نویس خیلی خوب بشم مثلا

_"دوستایی که ذهن آدمو به چالش میکشنون وباعث میشن فکر کنی" ام آرزوست!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.