purple mood

همینطوری نوشت

purple mood

همینطوری نوشت

پست شیشم

_قسمتی از رمز ایمیلم ,قسمتی از رمز وبلاگم,رمز گوشیم,قسمتی از رمز فیس بوقم,همشون تاریخ تولدشه....

_مرد بااااید بلد باشه ناز بکشه,باید بعد بحثای طولانی و قهر کردنا پیش قدم بشه برای رفع دلخوری...البته این نظر منه شاید درست نباشه!

-مامانم تهران یه کلاسی ثبت نام کرده پنج شنبه جمعه ها میاد خوابگاه ما...الانم اینجاست

_رضا یزدانی خیلی خوبه..اوصیکم به شنیدن آلبوم" ساعت ها خوابن" ...صداشو بیییی نهایت دوست دارمگاهی حتی با بعضی آهنگاش تنم مور مور میشه اینقد که پر میشم از حسای خوب

_نمیدونم چرا نمیتونم بشینم یه فیلمُ از اول تاااا آخرش رو نگاه کنم...معمولا دستم رو کیبورده و هی فیلمو میزنم جلو..خیلی هم حوصلم سر بره فقط آخرشو نگاه میکنم ببینم چی میشه تهش!!!!  سریال برکینگ بد رو هم فقط تا سیزن 3 دیدم بعدش که فهمیدم تهش چی میشه دیگه نگاش کردم با اینکه سریال خیییلییی جذابی هم هست ولی نمیدونم چرا نمیتونم برای فیلم صبـــر کنم :| سریال شهرزادم اگه آخرین قسمتش نیاد دلم نمیخواد ببینمش!! 

دیشبم interstellar رو میدیدم..فیلمش نزدیک به سه ساعته :| سه ربع اولشو دیدم و پنج مین آخرشو..خیلیم لذت بردم ازش

_آدمایی که تو یه بار تو یه رابطه ای شکست خوردن خطرناکن..اونا یه بار شکستُ تجربه کردن و فهمیدن میشه بدون یکی سر کرد و نمـــرد !... 

_من یکی از آدماییم که مخالف سرسسسسسخت به دنیا آوردن موجودی به اسم انسانم!!بعدا بیشتر درباره ی دلایل مخالفتم مینویسم ولی وقتی این عکسُ دیدم, یه لحظه حس کردم این اعتقادم سست شده:| ده آخه چقد بامزن اینا

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.