purple mood

همینطوری نوشت

purple mood

همینطوری نوشت

friends

تا اواسط فصل 3 این سریال رو دیدم...تصمیم گرفتم از اینجا به بعدشو نبینم!!

خب گفته بودم که من از اون مدل آدماییم که وسط دیدن یه سریالی طاقت نمیارن و قسمت آخرشو میبینن که بدونن تهش چی میشه ,یا از اون مدل آدما که وسط خوندن یه رمان آخرشو میخونن!!! منم دیشب طاقت نیاوردم و تو نت خلاصه ای از قسمت آخرشو و اینکه در طول سریال چه اتفاقایی میفته رو خوندم!!

نمیتونم با این همه فراز و فرود  کنار بیام :| نمیخوام با احساساتم بازی بشه خو 

و از همه مهم تر! نمیخوام پیر شدن این آدمای دوست داشتنی و لعنتی رو ببینم :( 

عکساشون رو دیشب تو نت سرچ کردم!!!! کاش اینکارو نمیکردم تا همیشه تصویر جوونی هاشون تو ذهنم میموند!! خدایا باورم نمیشه که اینا چققققد پیر شدن :((


نظرات 3 + ارسال نظر
پیانیست یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 01:25

آرههههههه:))
اخییییی...
من واقعا باهاشون زندگی کردم...هر روز میدیدم...
وقتی به اخراش رسیدم واقعا حالم گرفته شده بود:)
تا یمدت ک اصن هیچ سریال دیگه ای رو دلم نمیخواس ببینم:دی
بعد ک دیگه از افسرگیم(!) کم شد و به بی سریالی خوردم رفتم مجبووووری بیگ بنگ رو دیدم ک الان عاااشقشم^_^

سریال بعدی ای که میبینم همینه یا شایدم گیم..

پیانیست شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 13:43

اره خب میشه گفت مطمین بودم اسمت لانا نیس:))))
همه معمولا با اسم مستعار مینویسن و چیز طبیعی ایه:)
منم اولین بار که عکسای پیر شدن شخصیتهای فرندز رو دیدم خیلی اذیت شدم و تا مدتها یادم موند:)
من خیلی به همه چی وابسته میشم و بیش از حد ری اکشن نشون میدم:دی

یادته اون قسمتی که جویی به جاهای بد کتاب "زنان کوچک" رسیده بود و خواست فریزش کنه؟؟؟ منم به همون مرحله رسیدم و فعلا فرندز رو فریز کردم

biiitaaa پنج‌شنبه 27 اسفند 1394 ساعت 12:28 http://maloosak.69.mu

امیدوارم سالی که پیش رو دارین....
آغاز روزایی باشه که آرزو دارین....
پیش تا پیش عیدتون مبارکاااااا...^___^
خیلی مشتاقم به منم سر بزنید
8956

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.