purple mood

همینطوری نوشت

purple mood

همینطوری نوشت

"!!!!!!!sorry ! I couldnt hear you over the title voice screaming in my head ...."BULLSHIT

خب هدف من بوده که تو رشته ی پزشکی قبول شم و ادامه تحصیل بدم!!خیلی تلاش کردم و نشد!!! حالا دارم یه رشته ای رو تو دانشگاه میخونم که اطرافیانم اطلاعات خیییلی خیلییی کمی دربارش دارن!!! و همین باعث میشه به خودشون اجازه بدن که چرت و پرت بگن! 

بابا حالیتون بشه!!! فهم و شعوووور داشته باشین !!! کسی که نتونسته به هدفش برسه به اندازه ی کافی خودش پیش خودش غصه خورده به اندازه ی کافی دچار حسرت میشه گاهی!چرت و پرت گفتنای شما باعث میشه اون آدم نسبت به راهی که الان انتخاب کرده سرد بشه!! حمایت کردن  کاریه که اکثر آدمای دور و برم بلد نیستن!!


نظرات 2 + ارسال نظر
Elsa جمعه 20 فروردین 1395 ساعت 17:10 http://Virtualhome.blogsky.com

دقییییییییییقا همین حسو داااارم
باید اعتراف کنم که کم و بیش هر از چندگاهی وبتو میخوندم ولی الان بیکار بودم اومدم نشستم همه پستاتو خوندم
مییشه بپرسم چی میخونی؟؟

اوهوم... میتونی بپرسی :)) میام میگم بهت ;)

بی تای بدون تا شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 02:19

چی میخونی مگه؟

برات تو وبت کامنت میکنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.