purple mood

همینطوری نوشت

purple mood

همینطوری نوشت

یک روز مونده ب تولد بیست و چند سالگیم

♥دوستام امروز تو دانشکده سوپرایزم کردن و برام کیک خریدن :)

البته که من نامناسب ترین فرد برای سوپرایزای این مدلیم! چون اصصصلا همراهی نمیکنم :)))) و با هزاااار ترررفند باید منو به نقطه ی مورد نظر بکشونن!:)))

و دیگه اینکه از سوپرایزای این مدلی خوشم نمیاد! که بعدش بهم بگن شمعا رو فوت کن و اینا :))) من آدم خیلی خشک و بی ذوقیم فک کنم:))))))))) ولی خودمو خییییلی براشون ذوق زده نشون دادم! چون واااقعا خوشحالم کردن و کارشون برام بی نهایت ارزش داشت ♥♥♥♥


••و اما امتحان امروز....اصلا شبیه اون چیزی که فکر میکردیم نبود! و من رسما هیچی بلد نبودم! نمیدونم پاس بشم یا نه:))) تقققریبا برگه رو خالی دادم اومدم :))))


•••تو دانشکده در هرحال بالا رفتن از نرده های آهنی روی دیوار بودم :)))) جهت شیطنت کاری! که یکی از اساتید منو دیدم! منم به سرعت از محل متواری شدم! اومدم دنبالم و گفت اگه از این نرده ها تونستی بری بالا یه جایزه پیش من داری:))))) و رفت

و منم بعدش با افتخار تا آخر نرده ها رفتم بالا و از دوستمم خواستم ازم عکس بگیره :))) دفعه ی بعد که استادو دیدم بهش نشون میدم :))))



♥کادوی تولدمو بهم نشون داد و قراره به زودی که همو دیدیدم بهم بده ♥


••••دلم بهونه های بزززززررررگ میگیره ...... 

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 20:09 http://wildrosecountry.blogsky.com/

تولدت مبارک دخترک شیطون

هاها ها دختر شیطون :)))
مرسی مریم جان

بی تای بدون تا سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 19:44

تولدت مبارک باشه دخمله پر انرژی

مرسی مرسی مرسییییی :ذوووق

بهنام سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 01:24 http://harfehesabi.blogsky.com/

نمیدونم چرا من حس ششمم بهم میگه که میخوان سورپرایزم کنن!
منم نامردی نمیکنم و وقتی سورپرایزیده میشم میگم میدونستم و حالشون گرفته میشه!!!!
خیلی مزخرفم من اصن!

من نگفتم که میدونستم :)) گناه دارن خب

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.