purple mood

همینطوری نوشت

purple mood

همینطوری نوشت

بازم خونه!

•من تو خونمون احساس غریبگی میکنم! و دلم بی نهایت خوابگاهو میخواد! چه وضعشه؟! :|


••احساس میکنم زندگی خوابگاهی باعث شده بیشششترررررر از قبل به نظافت و تمیزی اهمیت بدم!!! بسکه هرروز سوییت و آشپزخونه سرویس بهداشتی وحموم تمیززز شده من کوووچکترین شلختگی و نامرتبی رو نمیییتونم تحمل کنم و کلافه میشم:|


•••یکی از خزترین جمله هایی که شنیدم اینه که فلان شبکه ی اجتماعی خز شده و فلان آهنگو خز کردیم دیگه!!!!

خب من نمیفهمم وقتی هنوز میلیارد نفر آدم  از همه جای دنیا دارن از یه شبکه استفاده  میکنن و از لحاظ امکانات هنوز هیچ شبکه ای به پاش نمیرسه چطوووور خز میشه؟ یا مثلا یه آهنگ که یه اثر هنر به حساب میاد چرا باید خز بشه؟مگه هنر هم قابلیت خز شدن داره؟!!!!!!!!! :|




نظرات 1 + ارسال نظر
تزریق ژل چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 22:23 http://www.drzabeti.ir/Bcat17.aspx

مطالب شما بسیار جذاب است، موفق و پیروز باشید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.