purple mood

همینطوری نوشت

purple mood

همینطوری نوشت

Alarmy

قدیم تر ها که موبایل نداشتم ،برای رفتن به مدرسه صبحا خودم به طور طبیعی سر ساعت بیدار میشدم!!!!! بدون هیچ آلارمی!!! الان که بهش فکر میکنم واقعا واقعا واقعا متعجب میشم که چطور ممکنه همچین چیزی!how???hooooow???:))))))

الان طوری شده که پنج تا الارم پشت هم میذارم ولی اخرش به سسسختی از خواب پا میشم! 

ولی خب یه اپ جدید دان کردم ... اینطوریه که یه اپشنی که برای قطع کردن صدای الارمش بهت میده اینه که گوشیتو بلرزونی! =)) به تعداد زیااااد!! فردا قراره پاشم 45 بار گوشیمو بلرزونم=))) خیلییی هیجان زده م!امیدوارم این الارم دیگه بتونه منو از خواب بیدارم کنه :))

اگه خواستین ،اسمش alarmyه!


نظرات 2 + ارسال نظر
*زهرا* دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت 15:51

ااا...حله حله فهمیدم چطوریه.خیلی خوبه ایول دمت گرم ک گفتی اسم این برنامه.خیلی بهش نیاز دارم

خواهش مییییکنم:)

*زهرا* دوشنبه 11 بهمن 1395 ساعت 15:36

این اپ رو من دانلود کردم.واس تو کار کرد؟ من هرچی تکونش میدم ساکت نمیشه همینطوری معمولی خاموشش کردم...چطوری کارمیکنه این?!

ببخشید وقت نکردم سر بزنم به اینجا کامنتتو دیر دیدم:(
خب خداروشکر انگار مشکلت حل شده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.