purple mood

همینطوری نوشت

purple mood

همینطوری نوشت

Shut up,shut up,SHUT UP

چرا واقعا دیوارا اییینقدر نازکه که صدای گریه ی بچه ی کوفتی ساختمون بغلی اییینقدر نزدیکه به اتاقم؟؟؟؟ دقت کنید سااااختمون بغلی! ینی دوتا دیوار فاصله!!! دوتا بنای کاملا مجزا!!! دیوووونه میشم! هی با دمپایی میکوبم رو دیوار انگار نه انگار! و از اون بچه هاییه که وقتی  شروع میکنه به گریه تا صبح قیامت ول نمیکنه!تهشم فک کنم ساکت نمیشه! از گریه ی زیاد بیهوش میشه!!!!

از نازکی دیوار همسایه این نصیبمون شد

نظرات 1 + ارسال نظر
یک روانی سه‌شنبه 21 دی 1395 ساعت 14:04

توی کانال‌ت گفته بودی نمی‌دونم همین یک نفر چجوری اومده توی کانالم در صورتی‌که ... ! خب باید بگم از این‌جا. اتفاقن خودمم کرمم گرفت رفتم یک کانالی زدم. من رو نمی‌شناسی یا شاید هم قبلن وبلاگ‌م رو خونده باشی یا شاید هم توی اینستاگرم دیده باشیمم! چرا توی اینستاگرم؟!‌ البته حدس زدم! چون از نوشته‌هات خونده بودم دانشجوی پزشکی هستی و از اون‌جایی که من توی اینستاگرم فقط برای دخترهای دانشجوی پزشکی و دندون و دارو، اون هم از نوع خوشگل‌ش فالو می‌فرستادم احتمال می‌دادم که برای تو هم فرستادم. حالا اگه نمی‌شناسی که نفرستادم، یا خوشگل نیستی یا دانشجوی رادیولوژی و فیزیوتراپی‌ای چیزی هستی! با کمال احترام ...

اوهوع چه خوش اشتها

یک روانی... :) با مسما و برازنده :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.